Wednesday, May 4, 2011

bila otak bajet kreatif !

hai korang semua ! alamak,terase nak bajet kreatif lak kali ini,mungkin ramai yang tak puas hati ape yang bakal gua tunjukkan kali ini,tapi nak buat cam mana kan,gua nak jugak buat...
entry kali ini hanyalah untuk hiburan semata-mata,tak ade kene mengena,antara yang masih hidup atau yang sudah mati..ataupun entry kali ini just untuk menhgiburkan hati kite semua ini yang tengah lara ~

betol kan?hati korang tengah tak tenteram en sekarang?so gua nak korang baca entry ini sampai habis,,


engkau :what??bajet best sangat lah?kalau aku tak terhibur ! aku cari ko sampai lubang cacing !

gua : alah,cari lah kat lubang cacing tu !kompem gua tak ade kat situ,
sape yang muat duduk kat situ,,kuangkuangkaung,, :)



ok !kami nak memperkenalkan apa itu GT_i??? mesti ramai tertanya-tanya en?
ape maksud disebalik GT_i itu??
jom kite selongkar ! ape maksud disebalik itu,,haha.. terjah weyh !terjah !



weyh ! ape tu weyh??buruk giler !!hahah..
ah ,,biarkan buruk,asalkan korang gelak,,,
bhahahhahahbhahahah....
korang gelak kan?sebab lukisan yang cantik tah papetah ini?
ini ! baru funn,,haha,,,

ok,sapa ahli-ahli dia ek?
ahli-ahli dia tersangatlah ramai,sampai tak boleh nak kira dengan jari,kene kira guna calculator,,
ah ! bayangkan lah telampau ramai ahli dia,sampai nak senaraikan pon tak larat,
so,kami nak kenalkan beberapa orang je lah,yang tak ade tu jangan kecil hati k.. :D






ah ! ini lah kedudukan pejabat kitorang !
pejabat ini boleh dimuatkan 20 oarang satu bilik,sebab kamikan tak boleh berpisah ..haha
kertas keje yang ada kat atas meja tu tersangatlah banyak,sampai kami tak larat nak buat..
pejabat kitorang ini sangat-sangatlah riuh ! dengan gelak ketawa ahli-ahli dia,
kalau diam tu...maknenya,,,
tak lain dan sah-sah lah,,aktiviti dia...


MENCARI ILHAM dialam MAYA !
zZZzzzzZZZzzzZZZzz........








ini gara-gara bosan duduk dirumah ~
sori kalau ada yang tak senang hati dengan entru kali ini,,  :'(




dihasilkan oleh :              
budak yang sudah bosan duduk dirumah !

No comments:

Post a Comment