Thursday, May 5, 2011

bila anak dara perasaan cantik..

Walaupun cuti sekolah telah diberikan,tapi kami masih lagi mempunyai kelas tambahan ketika itu,ingat lagi time ini ade kelas tambahan BAHASA ARAB.kami semua telah diarahkan oleh ketua editor kami untuk memakai baju kurung ketika itu? Why? oh sebab kelas bahasa arab en?so kenelah pakai baju kurungkan? (tapi macam tak logik je alasan dia tu) .ok ! kami semua menurut perintah.

sungguh ayu kawan-kawanku ketika itu ~


1jam berlalu...
......
4jam berlalu....

.....
6jam berlalu...

kelas kami pon telah ditamatkan,fuyooh~ time ni lah masing-masing mata segar bugar ~ bila ustazah dah balik je,semua serbu toilet kat asrama,,FOR WHAT?masing-masing nak tacap muke dorang dengan bedak compaq yang mahal tu,tak cukup dengan tu,dorang calitkan sikit celak silkygirl dorang tu kat mata dorang,dan macam-macam lagi ragam dorang..ini lah perempuan,masing-masing nak cantik & melaram..
kitorang melaram ni pon sebenarnya,kami semua ada temujanj dengan photographer yang agak hebat.. hebat???( hebat lah jugak) nak amik ati jer !haha...  dan kami semua dikehendaki menjadi model (perasaanlah kou !) haha..
  • lokasi : stesen kereta api tanah melayu
  • tema: gadis melayu terakhir
  • misi: kami sentiasa ayu walau dimana kami berada
ok!ini lah hasil gambar kami ! ushar lah,mana tahu ada yang bekenan dihati ker,haha..











ini dua orang tak tau ape nasib badan dorang ,dorang boleh amik gambar sorang-sorang,aisyh ini yang dengki ni ! ini mesti dorang bayar lebih kat photographer tuh,,hahahh..

ah tuan badan jawab cepat soalan panas ini..ah jawab..jawab,,hahaha






pesss..korang sori lah kalau ada yang tak puas hati dengan pilihan gambar ini,jenuhlah nak korek pendrive ini,gambar tebalik-tebalik..alasanlah ko !! hahah


dihasilkan oleh :              
budak yang dah bosan duduk di rumah!

1 comment: